Σωτήρης Γεωργίου δημοσιογράφος : “Ότι έχω ζήσει,το έχει πει η Βίσση!”

Ο Σωτήρης Γεωργίου αναλύει το φαινόμενο Βίσση που μαζεύει σε δύο ημέρες 130.000 κόσμο (!) λες και είμαστε στην Εποχή των λουλουδιών στο 1970!

Απίστευτο. Ανεπανάληπτο. Πράγματι. Προ ημερών είχαμε ακόμα μια απίστευτη συναυλία στο Καλλιμάρμαρο. Η Άννα Βίσση μάζεψε 65000 κόσμο! Πάλι. Και αυτή την φορά εις διπλούν. Σε δυο μέρες κολλητές γιατί η ζήτηση δεν έφτανε για την πρώτη ημέρα! Συνεπώς μέσα σε ένα χρόνο έχει γεμίσει ασφυκτικά το ιστορικό στάδιο τρεις φορές! Δεν γίνονται αυτά. Και ειδικά στην Ελλάδα που δεν είναι μαθημένη σε τέτοια events και ειδικά από Έλληνες καλλιτέχνες. Και αυτό πρέπει να αλλάξει. Γιατί τι έχει να ζηλέψει η Άννα Βίσση από τους διάσημους ξένους που γεμίζουν το ΟΑΚΑ πχ; Και δεν λέω από ιστορικά διαχρονικά συγκροτήματα. Αλλά από πολλούς άλλους.

Ούτε παιχνίδι μπάσκετ να ήταν λοιπόν όταν η ΑΕΚ γέμιζε το Καλλιμάρμαρο! ! Το Παναθηναϊκό Στάδιο. Απίστευτα πράγματα. Αλλά λογικά. Η Βίσση είναι η απόλυτη σταρ,τι να κάνουμε. Είχαμε και την χαρά να μας έχει παραχωρήσει και μια σημαντική συνέντευξη πριν τρία χρόνια στο “Πατρινόραμα Hellenic” . Η αλήθεια είναι ότι οι συναυλίες πλέον έχουν γίνει καθημερινότητα για τα μεγάλα ονόματα στον χώρο του τραγουδιού. Που πλέον πάνε σε θέατρα,ποδοσφαιρικά γήπεδα και τέτοιους χώρους σε όλη την Ελλάδα. Αλλά άλλο μαζεύω 5000 κόσμο και άλλο 650000! Είναι πολύ μεγάλος ο αριθμός!

Και αυτές οι συναυλίες που στην Ελλάδα ήταν άγνωστη λέξη για τους τραγουδιστές,είναι μια νέα πραγματικότητα. Όπως κάνουν οι παραγωγοί της μουσικής στον διεθνή χώρο και στα φεστιβαλ. Κάτι ανάλογο δεν έκανε η Βίσση στο Καλλιμάρμαρο; Και με μεγάλη επιτυχία όπως κάνουν τα ονόματα θρύλος στην σόου μπιζ. Γιατί και η Άννα θρύλος έστω και στα δικά της κυβικά θεωρείται. Μην ξεχνάμε ότι είναι ίδια ηλικία με την Μαντόνα. Αλλά και η Άννα γεμίζει τα στάδια πια όπως η Μαντόνα. Και τρεις φορές σε ένα χρόνο στο ίδιο μέρος. Και θα μπορούσε άνετα και 5 και 10 πιστέψτε με. Γιατί δεν κοροϊδεύει. Γιατί το ζει. Γιατί το γουστάρει. Γιατί είναι τελειομανής. Γιατί της αρέσει η ιδέα. Γιατί σέβεται όλο τον κόσμο της. Από τον πιο φτωχό μέχρι τον πιο διάσημο. Γιατί γίνεται ένα μαζί τους. Και αυτά τα vibes τα πιάνει ο κόσμος. Γιατί ειδικά οι τελευταίες συναυλίες είναι υπερπαραγωγή για την Ελλάδα. Εφάμιλλες των μεγάλων events στο εξωτερικό και απόρροια της νέας σχετικής εταιρείας της Βίσση με την φίλη της Δήμητρας Κούστα. Η εταιρεία D&A Productions φέρνει τον αέρα της Ευρώπης και των μεγάλων φεστιβάλ και στην Ελλάδα. Όσοι πήγαν που δεν πήγαιναν γιατί ξέρουν ότι στην Ελλάδα συνήθως αυτά είναι για να βγει το …μεροκάματο,έμειναν έκθαμβοι και μου είπαν θα πάμε πάλι. Άλλο έργο.

Όχι απλά πάμε σε ένα γήπεδο. Όταν καταφέρνεις και μαζεύεις και τον κόσμο που παει στα νυχτερινα μαγαζιά έχοντας την δυνατότητα να σε ακούσει, σημαίνει ότι πράγματι έχεις φτιάξει κάτι μοναδικό. Και φέρνει και μια νέα κουλτούρα. Που η συναυλία είναι πραγματικό event και για όλες τις τάξεις και όχι απλά μια εμπορική κίνηση. Και θα θέλουν να πάνε όλοι γιατί θα περάσουν καλά. Και με τιμές καλες. Πολύ καλές. Αν δούμε τι πληρώνεις σαν εισιτήριο για να ακούσεις Dj από το εξωτερικό, σόρι,τζάμπα ήταν στο Καλλιμάρμαρο! Και για όλα τα βαλάντια και την υπερπαραγωγή την ζούσε και αυτός που έδινε το 20εύρω. Τιμιότατο!

Γιατί το φαινόμενο Βίσση; Μα το έχει πει και η Άννα χαμογελώντας. Ότι έχω ζήσει το έχει πει η Βίσση λέμε οι παλαιότεροι! Γιατί είναι τραγουδάρες διαχρονικές που σου μένουν. Και με την υπογραφή ενός άλλου μοναδικού. Του άλτερ έγκο της ,του Νίκου Καρβέλα.  Γι αυτό και τα τραγούδια τους ακούγονται,τα παλιά μάλιστα,ευχάριστα σήμερα και στους νέους. Και παντρεύουν τις ηλικίες. Μαζί θα δείτε τον 20άρη,τον 30άρη,τον 50άρη και βάλε. Αυτή είναι η επιτυχία των καλλιτεχνών αυτών. Τεράστια επιτυχία. Πόσοι το κάνουν αυτό;

Η Βίσση δεν είναι τυχαίο ότι είναι sold out μήνες το χειμώνα στο Hotel Ermou. Καθώς βγαίνει στη πίστα όμως για πάνω από 4 και ακόμα και 5 ώρες, σαν σταρ. Σεβόμενη τους πελάτες της καθώς οι τιμές είναι υψηλές αλλά όταν συγκρίνεις και με άλλα μαγαζιά και καλλιτέχνες μια χαρά είναι. Απλά η ζήτηση και η τρέλα για την Βίσση που κάνει δεύτερη καριέρα πιο μεγάλη από την μεγάλη και τεράστια πρώτη της, δεν αρκεί. Ο Πάνος Παπάζογλου και ο Γιάννης Μωράκης και η ομάδα τους είχαν δει το ..έργο. Ήταν πολύ μπροστά όταν μυριστηκαν ότι η Βίσση όχι απλά έρχεται πάλι στην επικαιρότητα, αλλά ξαναγράφει ιστορία. Και ακόμα και στα γήπεδα πια φτιάχνοντας ρεκόρ για το είδος αυτό προσέλευσης. Για αυτό βέβαια είναι τόσο μπροστά επιχειρηματικά οι συγκεκριμένοι επιχειρηματίες. Δεν θα ακούσεις άνθρωπο να σου πει και παρά την δυσκολία της εποχής, ότι δεν άξιζε η υπομονή και τα χρήματα που έδωσαν για να πάνε στο Hotel Ermou. Και πόσοι αλήθεια καλλιτέχνες του σήμερα σέβονται σήμερα έτσι τους πελάτες τους, τους θαυμαστές τους, όπως η Βίσση;  Η Βίσση τα αξίζει όλα αυτά και με το παραπάνω. Καθώς  πάνω από όλα καθώς είναι ερωτευμένη με την δουλειά της και ο ορισμός τι σημαίνει να είσαι επαγγελματίας καλλιτέχνης ! Και ακόμα και σήμερα που έχει ρεπερτόριο για να τραγουδάει επιτυχίες για 4-5 ώρες,θα σου φέρει και νέες επιτυχίες. Από το “Μαγικό χαλί” μέχρι το “Σε περίπτωση που”. Αλλά θα γίνει viral και  trend το “Κόντρα” από το 2009. Μόνο η Βίσση όλα αυτά!