Δεν έχει τελειώσει ο κορωνοιός στην Αχαία, όπου παραμένουν σε τριψήφιο αριθμό τα κρούσματα καθημερινά, ενώ και οι νοσηλείες στέλνουν το μήνυμα της προσοχής και του μη εφησυχασμού, τουλάχιστον μέχρι να βελτιωθούν αισθητά οι θερμοκρασίες με τους επιστήμονες και τις υγειονομικές υπηρεσίες να παρακολουθούν την πορεία της πανδημίας στο νομό.
Τα δύο νοσοκομεία της Πάτρας εξακολουθούν να υποδέχονται ασθενείς με κορωνοιό τόσο στις κλινικές όσο και στις ΜΕΘ, ενώ υπάρχουν κρούσματα και σε παιδιά, με την πλειοψηφία των περιστατικών να μην έχουν ανησυχητική πορεία, αλλά κατά τον διοικητή της 6ης ΥΠΕ, όσο πλησιάζουμε προς το Πάσχα, εκτιμάται ότι σταδιακά θα υπάρξει περαιτέρω αποκλιμάκωση.

