Δαιμονισμός – Δαιμονοπληξία!!!…
Γράφει ο Νικόλαος Ζαχαριάδης
Καθηγητής Θεολόγος – Συγγραφέας
Τηλ.: 6907546676

Ζούμε σε εποχή ανακατατάξεων και αναταράξεων… Οι μέρες που ζούμε είναι πονηρές!!! Ο Δαιμονισμός – Δαιμονοπληξία, είναι φαινόμενο στην εποχή μας. Μόνον ο Θεάνθρωπος και Λυτρωτής μας Ιησούς, απαλλάσσει τον άνθρωπο την σατανικήν επήρεια. «Ήλθεν ο Χριστός ίνα λύσει τα έργα του διαβόλου». (Ιωάν. Α’ κεφ. Στιχ.8).
Για δαιμονισμένους αναφέρονται στην Καινή Διαθήκη 17ο Κεφ. Ματθαίου, 6ο Κεφ. Λουκά – 5ο Κεφ. Ματθαίου
- Αλήθεια τι είναι ο δαιμονισμός – δαιμονοπληξία; Οι δαιμονισμένοι ήταν τόσοι πολλοί στην εποχή του Χριστού, λες και καταλάβαιναν, ότι πρόκειται να λήξει το κράτος του διαβόλου. Η Θεόπνευστη Αγία Γραφή – τα Ευαγγέλια και κυρίως οι Πράξεις των Αποστόλων, μιλούν για το τρομερό φαινόμενο της δαιμονοπληξίας!!… Ανθρώπων δηλαδή που έχουν δύο θελήματα (ανθρώπινο και σατανικό). Η δαιμονοπληξία το δαιμόνιο, διαφέρει από κάθε αρρώστια πνευματική και ψυχική. Οι δαιμονισμένοι έχουν συμπτώματα επιληψίας, δεν είναι επιληψία, είναι ΔΑΙΜΟΝΙΟ. Οι δαιμονισμένοι βλασφημούν – βρίζουν – τσιρίζουν… Όταν ο χριστιανός, αγωνίζεται κατά Θεό, δεν φοβάται. Κατανικά τον διάβολο με την δύναμη του Χριστού. «Αντίστητε τω διαβόλω και φεύξεται, αφ’ υμών» (Ιακ. 4ο κεφ. στιχ.7).
- Υπάρχουν σήμερα δαιμονισμένοι; Θα απαντήσω μέσα από εμπειρίες.
Α) Όταν ήμουν καθηγητής στην Κεφαλλονιά (1984 – 1988) κήρυξα στον Άγιο Γεράσιμο με το άφθαρτο του λείψανο που εδώ και πέντε αιώνες, αποτελεί το πιο εύγλωττο σύμβολο πνευματικής οικοδομής για κάθε χριστιανό. Στην Ελλάδα μας, την Μητέρα Πατρίδα ημών των Ελληνοκυπρίων, έχουμε 72 σκηνώματα αγίων. Στο κήρυγμα μας, είπα σε ένα σημείο: «Τρεις είναι οι εχθροί του ανθρώπου, ο κόσμος – η σάρκα και δεν πρόλαβα να πω και ο διάβολος – σηκώνεται ο δαιμονισμένος που ήταν μέσα στο ναό και φωνάζει και ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΙ».
Σταμάτησα. Είπα μέσα μου Καλώς τον κουμπάρο. Τον δαιμονισμένο που άφριζε – ούρλιαζε, τον κρατούσαν 5 άτομα. Έδινε τούμπες μέσα στο ναό. Ξαφνικά όπως ήταν όρθιος ο Άγιος Γεράσιμος, πήγε να τον αναποδογυρίσει… Μια αόρατη δύναμη, διέκοψε την λύσσα και μανία του και τον άφησε κάτω λιπόθυμο…
Β) Ιερά Εξομολόγηση. Ο άνθρωπος δεν σώζεται χωρίς εξομολόγηση. «Η εξομολόγηση, είναι το πνευματικό χωνευτήρι, που καθαρίζει – σκουριές – λεκέδες και λαμπικάρει την ψυχή μας». (Άγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής).
Ένας ιερέας ήλθε από την Θεσσαλονίκη με τρεις γιατρούς, στην Κεφαλλονιά. Εκκλησιάστηκαν στην Ι. Μονή Αγίου Γερασίμου. Είχα ήδη κηρύξει στον θείο λόγο. Μια δαιμονισμένη, φαίνεται ότι μπήκε στο ναό, μετά το κήρυγμα… Στους 2 Γιατρούς η δαιμονισμένη, με ουρλιαχτά, φωνές, βρισιές, έβγαλε όλα τα άπλυτα τους… Στον 3ο γιατρό για ακούστε, έμεινε αποσβολωμένη να τον κοιτάζει. Το δαιμόνιο έπαθε, βουβαμάρα… Ο ιερέας της είπε: Σε εξορκίζω εν ονόματι του Ιησού Χριστού να μας πεις γιατί στον 3ο γιατρό δεν μιλάς. Το δαιμόνιο μέσω της γυναίκας αφού έβρισε αισχρά τον ιερέα φώναξε: Δεν βλέπω τίποτα. Έχω μπροστά μου (παραβάν) γιατί ο γιατρός πριν 15 μέρες εξομολογήθηκε… Ο γιατρός είπε ότι, αν και ήταν 65 ετών πρώτη φορά εξομολογήθηκε στη ζωή του και άρχισε να κλαίει.
Ο Μ. Βασίλειος λέει ότι: «Να εξομολογήστε τις αμαρτίες σας, γιατί η αμαρτία σαν σκιά θα σας ακολουθεί». Ο δε Άγιος Εφραίμ ο Κατουνακιώτης, ο αετός της ερήμου, μου έλεγε ότι: «Αν οι αμαρτίες μας φτάνουν μέχρι τον Άθωνα, το έλεος του Θεού είναι ΕΙΡΗΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟΣ ΩΚΕΑΝΟΣ».
Γ) Κομποσχοίνι – προσευχή. Ο αείμνηστος μου διδάσκαλος λόγιος μοναχός π. Θεόκλητος Διονυσιάτης, όταν ήμουν στην Αθωνιάδα σχολή, μου διηγήθηκε, το μεγάλο αυτό συγκλονιστικό περιστατικό!!!
Ένας ψυχίατρος στη Θεσσαλονίκη, είχε τρεις αρρώστους και δεν μπορούσε να εντοπίσει τι έχουν, για να τους δώσει φαρμακευτική αγωγή. Το είπε στον π. Θεόκλητο και του είπε: «Γιατρέ μου, πάρε αυτό το μεγάλο κομποσχοίνι, που έχει άλλοτε ραμμένους 7 σταυρούς που συμβολίζουν τα 7 μυστήρια και άλλοτε 9 σταυρούς, που συμβολίζουν τα 9 τάγματα, και κρέμασέ το στο ιατρείο σου και όταν έλθουν οι άρρωστοι τα λέμε».
Πράγματι το κρέμασε το κομποσχοίνι. Έρχεται ο πρώτος 36 ετών, μόλις είδε το κομποσχοίνι, σωριάστηκε στο έδαφος και άρχισε να τσιρίζει και να ουρλιάζει…
Ο 2ος 24 ετών, μόλις είδε το κομποσχοίνι, σωριάστηκε στο έδαφος και φώναζε «Καίγομαι – Καίγομαι».
Ο 3οςήταν ένα παιδάκι, μόλις 12 ετών, μόλις βλέπει το κομποσχοίνι, άρχισε ένα αλλόκοτο και σπαρακτικό κλάμα, όπως οι δαιμονισμένοι των Ευαγγελίων. Ο γιατρός αγαλμάτωσε. Είχαν κρυφό δαιμόνιο που τους βασάνιζε και κατέρρευσαν ψυχικά – ψυχολογικά και σωματικά. Ο γιατρός μετά από το περιστατικό, έγινε μοναχός και ευρίσκεται σε Μονή του Αγίου Όρους.
Αγαπητοί αναγνώστες. Πιστεύω με αυτά που ειπώθηκαν, να προβληματιστούμε. Αξίζει να τονίσουμε, ότι η Εκκλησία μας, καθόρισε τους εξορκισμούς, δηλ. την αγιαστική εκείνη πράξη, που έχει ως σκοπό, να απαλλάξει τον άνθρωπο από την επήρεια την δαιμονική, όπως τούτο έπραξε ο Χριστός μας, στη Μαρία την Μαγδαληνή, που είχε 7 δαιμόνια, την γιάτρεψε και έγινε ιεραπόστολος. Στην Ζάκυνθο υπάρχει χωριό με το όνομα Μαριές, το πήρε από την Μαρία την Μαγδαληνή, η οποία πέρασε από την Ζάκυνθο, για να πάει στη Ρώμη, να καταγγείλει τους σταυρωτές του Ιησού.
Στην Ι. Μονή Σίμωνος Πέτρας του Αγίου Όρους, διασώζεται η δεξιά χείρα της Αγίας Μυροφόρου του Χριστού, Μαρίας της Μαγδαληνής, η οποία, είναι με το δέρμα και τα νεύρα, είναι ζεστή και έχει θερμοκρασία ζωντανού ανθρώπου. Την προσκύνησα 32 φορές και έμεινα κατάπληκτος!!!…
Θέλω να διευκρινίσω, ότι εξορκισμό μπορούν να κάνουν όλοι οι κληρικοί μας, που έχουν την Θεία Χάρη. Μην παραπλανάσθε από κάποιους τύπους (τσαρλατάνους), αχειροτόνητους, παλαιοημερολογίτες, που έχουν μονοπώλιο τον εξορκισμό. ΠΡΟΣΟΧΗ!! Ο εξορκισμός δεν γίνεται για το θεαθήναι, τοις ανθρώποις. Ο εξορκισμός γίνεται κατ’ ιδίαν, γιατί προκαλεί φόβο, τρόμο κ.λπ. τα ουρλιαχτά των δαιμονισμένων. Με το σταυρό πάνω στο δαιμονισμένο που είδα, τον έπιασε τριφασικό ρεύμα και τινάχτηκε 2 μέτρα στον αέρα.
Ας αγωνιστούμε και ας μετανοήσουμε. ΑΜΗΝ.

