Τα προϊόντα που γεμίζουν τα «καλάθια» αναρτήθηκαν στην πλατφόρμα e-καταναλωτής από τις αλυσίδες που συμμετείχαν και την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής του μέτρου, ενώ στη λίστα προστέθηκε πια και η πλατφόρμα efood.
Η διαφορά σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα είναι η αναγραφή της διακύμανσης τιμής δίπλα στο προϊόν. Δηλαδή, το κόστος της κατά την περασμένη εβδομάδα και το κόστος της στην εβδομάδα που διανύουμε, προκειμένου να μπορούν οι καταναλωτές να προβαίνουν σε συγκρίσεις.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι αλυσίδες επέλεξαν να διατηρήσουν τα ίδια προϊόντα με την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ σε άλλες προσέθεσαν και κάποιες επιπλέον επώνυμες ετικέτες.
- Το καλάθι της ΑΒ Βασιλόπουλος
- Το καλάθι της Bazaar
- Το καλάθι της Γαλαξίας
- Το καλάθι της efood
- Το καλάθι της Efresh.gr
- Το καλάθι της Discount Market
- Το καλάθι της Κρητικός
- Το καλάθι της Lidl
- Το καλάθι της Μασούτης
- Το καλάθι της Market In
- Το καλάθι της My Market
- Το καλάθι της Σκλαβενίτης
- Το καλάθι της ΣΥΝΚΑ
- Το καλάθι της Χαλκιαδάκης
Μέσα στην ημέρα αναμένεται και η έκδοση της υπουργικής απόφασης για το υποχρεωτικό μέγεθος της ταμπέλας που θα έχουν τα προϊόντα του «καλαθιού» ώστε να είναι εμφανή τα προϊόντα στους καταναλωτές. Οι επιχειρήσεις επίσης θα πρέπει να εξασφαλίζουν την επάρκεια των προϊόντων που βάζουν στο καλάθι και σε περίπτωση αντικατάστασης με άλλο κωδικό να τα μην τα πωλούν σε ακριβότερη τιμή από εκείνη που έχουν δηλώσει.

