Στον τηλεοπτικό σταθμό Σίγμα και την εκπομπή «Χωρίς Περιστροφές» παραχώρησε συνέντευξη ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης. «Συγγνώμη για όσα δεν κατόρθωσα να προσφέρω, παρά τη βούλησή μου. Λυπάμαι γιατί φεύγω με άλυτο το Κυπριακό, με βαρύνει αυτό, αλλά δεν με βαρύνει, δεν νιώθω τύψεις ή να με βαρύνει η συνείδησή μου ότι εξαιτίας των χειρισμών μου δεν υπήρξε η λύση.
Και έχω, λόγω της τουρκικής αδιαλλαξίας, όπως και οι προκάτοχοί μου, αποτύχει παρά την δεδηλωμένη βούληση τουλάχιστον μιας πλειάδας εξ αυτών ότι επιθυμία τους ήταν να βρεθεί η λύση βάσει των παραμέτρων. Τίθεται θέμα ότι δεν εξαρτάται μόνο από την ελληνοκυπριακή πλευρά η λύση του Κυπριακού. Εξαρτάται και από τη βούληση – εάν τη διαθέτει – της Τουρκίας. Η οποία, από τις κινήσεις που παρατηρούνται τελευταία, επιδιώκει μέσω του κου Τατάρ την διαπραγμάτευση καλής γειτονίας μεταξύ δύο κρατών».

