Εκδήλωση διεκδίκησης στην Πάτρα των κοιτασμάτων υδρογονανθράκων του Πατραϊκού

Εκδήλωση για τα κοιτάσματα υδρογονανθράκων του Πατραϊκού Κόλπου πραγματοποιήθηκε στην Πάτρα, το απόγευμα της Δευτέρας.

Στην εκδήλωση της επιτροπής διεκδίκησης άντλησης των αξιόλογων κοιτασμάτων υδρογονανθράκων, που έχουν εντοπιστεί στην είσοδο του Πατραϊκού κόλπου, μίλησαν επώνυμοι πανεπιστημιακοί, πολιτικοί και κοινωνικοί φορείς, μεταξύ αυτών και οι καθηγητής του Πανεπιστημίου Αβραάμ Ζεληλίδης, ο πρώην υπουργός ενέργειας Παναγιώτης Λαφαζάνης, ο πρόεδρος του Πατριωτικού Συνδέσμου Ιωάννης Μαλταμπές.

Στην εκδήλωση τοποθετήθηκαν τα ΕΛΠΕ, οι δημοτικές και περιφερειακές αρχές της περιοχής, εκπρόσωποι δημοτικών, περιφερειακών παρατάξεων, η ΟΙΚΙΠΑ και τα επιμελητήρια.