Την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου μετά τις 7 το απόγευμα μαζευόμαστε στο Φάρο Εν Πάτραις για πολύ παιχνίδι και… καλό σκοπό! 
Μαζεύουμε τρόφιμα και σχολικά για το Χαμόγελο του Παιδιού, κάνουμε facepainting, και διασκεδάζουμε με τους X-Saltibagos, το Μάγο και τον αγαπημένο μας Καραγκιόζη σε νέα περιπέτεια!
Σας περιμένουμε!



