Άφαντη παραμένει η 15χρονη που έφυγε από το Καραμανδάνειο – Την αναζητά η Αστυνομία

Έφυγε από το Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων το απόγευμα του Σαββάτου μια 15χρονη. Σύμφωνα με πληροφορίες, η 15χρονη δεν νοσηλευόταν, αλλά φιλοξενήθηκε στο νοσηλευτικό ίδρυμα, κατόπιν εισαγγελικής εντολής ελλείψει δομών.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η 15χρονη ξέφυγε από την επίβλεψη της αποκλειστικής και έφυγε από το νοσοκομείο.

Την αναζητά η Αστυνομία