Ένοπλη ληστεία σημειώθηκε περίπου στις 22.30 το βράδυ σε πρακτορείο ΟΠΑΠ στη συμβολή των οδών Παναχαϊκού και Σμύρνης.
Δύο άντρες, με την απειλή όπλου, μπήκαν μέσα και ζήτησαν από τον υπάλληλο τα χρήματα που είχε στο ταμείο.
Υπό την απειλή των όπλων τους έδωσε χρηματικό ποσό περίπου 1.000 ευρώ.

