Η ετήσια Αιμοδοσία που διοργανώνει και φέτος σήμερα το Τοπικό Τμήμα Πάτρας του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού σε συνεργασία με το Κέντρο Αίματος του Π.Γ.Ν.Πατρών «Παναγία η Βοήθεια» θα πραγματοποιηθεί στην Πλατεία Γεωργίου και ώρες 10.00 π.μ.-13.00 μ.μ. και 17.00 μ.μ-20.00 μ.μ.
“Ας προσφέρουμε αίμα, ας προσφέρουμε ΖΩΗ!
Σας περιμένουμε!”

