Η προβολή της ταινίας «Phantom owl forest» – (Χριστούγεννα στο μαγεμένο δάσος) η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 6.30 το απόγευμα του Σαββάτου 28 Δεκεμβρίου στον Πολυχώρο Πολιτισμού της «Ιχθυόσκαλας», ανοίγει τον κύκλο των εκδηλώσεων που διοργανώνει ο δήμος της Πάτρας για την υποδοχή του νέου έτους, «αποχαιρετώντας» παράλληλα τα Χριστούγεννα.
Σκηνοθεσία Anu Aun. Πρωταγωνιστούν οι Paula Rits, Siim Oskar Ots, Liis Lemsalu, Jaan Rekkor.


