Μια προσεγμένη -μέχρι και την πιο παραμικρή λεπτομέρεια- θεατρική παράσταση (σκηνοθετικά, σκηνογραφικά, ενδυματολογικά με την προσεκτική χρήση φωτισμού -μουσικής και της εναλλαγής σκηνικών) από εκείνες που και τα μεγαλύτερα θέατρα στις πόλεις έχουν να ζηλέψουν, ήταν αυτή που ανέβηκε στο «Πολύκεντρο» Αιγίου από το θίασο «Επί Σκηνής» του Φιλοπροοδευτικού Ομίλου Σελιανιτίκων, μέσα στο Μάρτιο. Η παράσταση «Ράφτης Κυριών» του Ζορζ Φεϊντό σε διασκευή κειμένων της Ντομινίκ Παντερί και υπό τη σκηνοθετική μπαγκέτα της Αναστασίας Πετρίδη, ήταν μια απολαυστική και γεμάτη ανατροπές κωμωδία καταστάσεων που μας μετέφερε στα τέλη του 19ου αιώνα και ζωντάνεψε την ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής με εξαιρετικό χιούμορ και ζεστασιά. Μια απόλυτη ξεκαρδιστική παράσταση γεμάτη ευτράπελα, αστεία απρόοπτα και έξυπνες ατάκες που έθιγε μέσα από σουρεαλιστικές καταστάσεις το διαχρονικό θέμα της απιστίας δίνοντάς μας να κατανοήσουμε το βαθύτερο νόημα των ανθρωπίνων σχέσεων και των επιλογών που καθορίζουν τη ζωή μας. «Τελικά τι είναι η απιστία;» αναρωτιέται η σκηνοθέτης: «Απιστία δεν είναι τίποτα άλλο παρά η απόδειξη των προσωπικών μας ανασφαλειών» καταλήγει. Οι ερασιτέχνες ηθοποιοί -απέδωσαν με το δικό τους τρόπο- τους ρόλους που υποδύονταν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους κάτω από τη σκηνοθετική δεξιότητα της Αν. Πετρίδη που ανέδειξε τα υποκριτικά τους στοιχεία, βοηθώντας τους να συντονιστούν πάνω στη σκηνή χωρίς ιδιαίτερες υπερβολές και «δένοντας» τις ερμηνείες μεταξύ τους με αποδέκτη τον πρωταγωνιστή.
Η ηθοποιός και σκηνοθέτης Αναστασία Πετρίδη είναι μια γυναίκα που μέσω της θεατρικής τέχνης και των καλοδουλεμένων, μελετημένων και ποιοτικών πολυσχιδών παραστάσεων που ανεβάζει τα τελευταία χρόνια, φέρνει σε επαφή το κοινό της κωμόπολης ή του χωριού με το καλό θέατρο και παράγει πολιτισμό.