Την Διεθνή Ημέρα Μαιών θα τιμήσει το Νοσοκομείο του “Αγ.Ανδρέα”

Στο πλαίσιο της Διεθνούς Ημέρας Μαιών/μαιευτών που καθιερώθηκε το 1991 με πρωτοβουλία της Διεθνούς Συνομοσπονδίας Μαιών και γιορτάζεται & τιμάται κάθε χρόνο στις 5 Μαΐου, η Μαιευτική/Γυναικολογική κλινική του νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας» της Πάτρας σε συνεργασία με το Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας, διοργανώνουν εκδηλώσεις αφιερωμένες στην ημέρα.

Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 5-5-2022 στο  χώρο του νοσοκομείου από τις 7:30 έως τις 11:00 και στη συνέχεια,  για το κοινό στην Πλατεία Γεωργίου Α’ τις ώρες 11:00-13:00 & 18:00-20:00.

Σκοπός αυτών των εκδηλώσεων όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, είναι η ανάδειξη της σπουδαιότητας του ρόλου των μαιών στη διασφάλιση ποιοτικής και αποτελεσματικής μαιευτικής φροντίδας για τις γυναίκες και τα μωρά.

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

7:30 – 11:00 Νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας (ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του προσωπικού για την παγκόσμια ημέρα Μαιών),

11:00- 13:00 & 18:00-20:00 Πλατεία Γεωργίου για το ευρύ κοινό (ενημέρωση μέσω φυλλαδίων και φυσικής παρουσίας Μαιών, επίδειξη ΚΑΡΠΑΣ σε νεογνό, εθελοντική αιμοδοσία).