Στην Πάτρα έφτασαν παιδιά από την Ουκρανία (ΦΩΤΟ)

Στην Πάτρα βρίσκονται παιδιά που ταξίδεψαν από το Νικολάι της Ουκρανίας προκειμένου να γλιτώσουν από τη φρίκη του πολέμου.

Πλέον βρίσκονται σε ασφαλή τόπο, ενώ θα μείνουν στο ξενοδοχείο Αστήρ, στο κέντρο της Πάτρας.

Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για παιδιά από πέντε έως οκτώ ετών που θα φιλοξενηθούν στο ξενοδοχείο μετά από πρωτοβουλία του Συλλόγου Ελληνοουκρανικής Φιλίας «Ο Φάρος».

Μάλιστα στο ξενοδοχείο τους υποδέχθηκε ο πρόεδρος του Μιχάλης Ροδόπουλος