Με πολίτες και επαγγελματίες στην αγορά της Πάτρας, συνομίλησε σήμερα το πρωί, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης, ο οποίος συνοδευόταν από θεσμικοί και αυτοδιοικητικούς φορείς. Εκεί ο Νίκος Ανδρουλάκης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με θαμώνες καφέ και να ανταλλάξει απόψεις μαζί του, ενώ απόλαυσε και ένα μουσικό διάλειμμα από δύο μουσικούς που συνάντησε στον πεζόδρομο.

Κατηγορηματικός ότι δεν τίθεται θέμα συνεργασιών ήταν ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης, τονίζοντας πως το ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ είναι πάντα έτοιμο για εκλογές, αλλά όπως είπε, «επειδή πολλά ακούγονται για συνεργασίες, θέλω να είμαι ξεκάθαρος: και ο κ. Τσίπρας και ο κ. Μητσοτάκης είναι δύο πρωθυπουργοί που απέτυχαν παταγωδώς και δεν πρόκειται η δημοκρατική παράταξη σε αυτό το ισχυρό νέο της ξεκίνημα να δώσει σωσίβιο ούτε στον έναν ούτε στον άλλο» σημείωσε χαρακτηριστικά και συνέχισε: «Εμείς θέλουμε ισχυρή εντολή, ώστε να έχουμε την δύναμη και να επιβάλλουμε τις ιδέες και το προοδευτικό πρόγραμμα της σοσιαλοδημοκρατίας για μια άλλη σελίδα για τον ελληνικό λαό».


