Ανθή Κοκκίνου : Στη «Nexus» όπλο μας είναι η ειλικρίνεια

«Συστήνουμε στους πελάτες μας την κάλυψη της υγείας τους και την εξασφάλιση της περιουσίας τους. Τα χρόνια της πανδημίας μας έδειξαν πόσο πολύτιμη αλλά και ευάλωτη είναι η υγεία μας». Η υπεύθυνη του ασφαλιστικού γραφείου NEXUS, διακεκριμένη η ίδια για χρόνια στην ασφαλιστική αγορά περιγράφει την διαδρομή της, μιλά για τις απαιτήσεις και τις ιδιαιτερότητες του επαγγέλματος του ασφαλιστή και συστήνει στους πολίτες ασφαλιστικά προϊόντα που επί της ουσίας αποτελούν επενδύσεις για την Υγεία και την περιουσία τους.

Συνέντευξη στον Γιώργο Πλή

• Κυρία Κοκκίνου, πόσα χρόνια δραστηριοποιείστε στο χώρο των Ασφαλειών και πώς ξεκίνησε η ενασχόλησή σας με τον συγκεκριμένο χώρο;

Ξεκίνησα την επαγγελματική μου σταδιοδρομία ως εκπαιδευτικός και συγκεκριμένα δίδασκα μαθηματικά σε μεγάλο φροντιστήριο της Πάτρας. Οι ώρες απασχόλησης ήταν πολλές και κατά βάση απογευματινές. Σύντομα οι οικογενειακές υποχρεώσεις και ειδικά το μεγάλωμα του γιού μου, ήρθαν σε σύγκρουση με τις επαγγελματικές υποχρεώσεις. Ήθελα ένα ωράριο πιο ευέλικτο και πιο ελεύθερο. Το ασφαλιστικό επάγγελμα,
μου ήταν γνωστό από τον σύζυγό μου Σπύρο Ντακόλια. Διακεκριμένος manager στην ασφαλιστική αγορά επί 20 περίπου έτη τότε, με 5 γραφεία στην Ελλάδα με παρότρυνε να ασχοληθώ με το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου. Ξεκίνησα λοιπόν πριν από 17 χρόνια στις αρχές του 2006 δημιουργώντας το ασφαλιστικό πρακτορείο Nexus Life.

• Ποια ήταν το στοιχεία που σας «γοήτευσαν» στον συγκεκριμένο χώρο;

Γνώριζα το συγκεκριμένο επάγγελμα μέσα από την οικογένειά μου και μου άρεσε η επικοινωνία που μπορούσα να έχω με τον κόσμο. Η προστασία που μπορούσα να τους παρέχω σε δύσκολες στιγμές της ζωής τους. Δυστυχώς η ζωή μας επιφυλάσσει πολλά απρόοπτα σε εμάς τους ίδιους, στην οικογένειά μας, στα πρόσωπα που αγαπάμε, στην περιουσία μας, τα οποία δεν μπορούμε να αποφύγουμε, μπορούμε όμως να προετοιμαστούμε ώστε να τα αντιμετωπίσουμε. Με γοήτευσε επίσης η ανάπτυξη και η εξέλιξη χωρίς όριο που σου προσφέρει αυτό το επάγγελμα σε συνδυασμό με τις υψηλές αποδοχές. Το lifestyle και τα ταξίδια μπόνους που κερδίζουν οι διακεκριμένοι ασφαλιστικοί σύμβουλοι.

• Σήμερα το γραφείο σας θεωρείται ένα από τα πλέον αξιόπιστα γραφεία στην περιοχή. Ποια θεωρείτε ότι είναι η «συνταγή» και τι είναι αυτό που κατοχυρώνει τη σχέση ενός ασφαλιστικού γραφείου με το πελατολόγιό του;

Τόσο εμένα όσο και τους συνεργάτες μου αλλά και τις γραμματείς του γραφείου,μας διακρίνει η ειλικρίνεια σε όλα τα επίπεδα. Κάθε επιχείρηση μικρή ή μεγάλη πρέπει κάπως να διαφοροποιείται έναντι του ανταγωνισμού. Για εμένα το σημείο διαφοροποίησης είναι η ανάλυση των αναγκών του πελάτη ώστε να τον βοηθήσω να επιλέξει αυτό που πραγματικά χρειάζεται εκείνη τη χρονική στιγμή. Όταν το έχει κατανοήσει και το έχει επιλέξει ο ίδιος, δύσκολα θα το ακυρώσει. Το βασικό μου μέλημα είναι η άψογη εξυπηρέτηση των πελατών μας και των συνεργατών μας. Είμαστε πάντα δίπλα στον πελάτη να τον ενημερώσουμε, να του υπενθυμίσουμε, να τον βοηθήσουμε όταν γίνει η ζημιά ώστε να αποζημιωθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

“Η δουλειά μας είναι παροχή υπηρεσιών. Αν παρέχεις στον πελάτη σου τις υπηρεσίες που του υποσχέθηκες τότε θα είναι ευχαριστημένος και πιστός. Αυτοί οι πελάτες είναι η καλύτερη διαφήμιση για το γραφείο μου”

• Τα τελευταία χρόνια, όπως και σε όλους τους χώρους, υπήρξε δυναμική είσοδος μεγάλων, απρόσωπων πολυεθνικών εταιρειών στο χώρο των Ασφαλειών, πιέζοντας τους παραδοσιακούς ασφαλιστές. Πώς πιστεύετε ότι μπορεί και πρέπει να αντιδράσει ο χώρος των επαγγελματιών ασφαλιστών σε αυτή τη νέα κατάσταση;

Για όλους υπάρχει χώρος στην αγορά. Ο επαγγελματίας ασφαλιστής πρέπει να προσαρμόζεται στις όποιες αλλαγές και να έχει την ευελιξία που χρειάζεται ώστε να παραμείνει και να εξελιχθεί με τον καλύτερο τρόπο. Η δική μας δύναμη είναι η προσωπική επαφή και η ουσιαστική βοήθεια την στιγμή που ο πελάτης θα μας χρειαστεί. Ο κάθε πελάτης είναι μοναδικός και έτσι πρέπει να του φέρεσαι. Δεν θα επιβιώσεις με «μαζικές διαδικασίες». Η δουλειά μας είναι παροχή υπηρεσιών. Αν παρέχεις στον πελάτη σου τις υπηρεσίες που του υποσχέθηκες τότε θα είναι ευχαριστημένος και πιστός. Αυτοί οι πελάτες είναι η καλύτερη διαφήμιση για το γραφείο μου.

• Ποια ασφαλιστικά προϊόντα θεωρείτε αυτή την περίοδο πιο δυναμικά; Σε ποια επενδύετε εσείς και το γραφείο σας περισσότερο και ποια θα συστήνατε και στους αναγνώστες μας να επιλέξουν;

Επενδύουμε σε όλα τα ασφαλιστικά προϊόντα στο γραφείο μας αλλά περισσότερο στοχεύουμε και συστήνουμε στους πελάτες μας την κάλυψη της υγείας τους την εξασφάλιση της οικογενείας τους και της ακίνητης περιουσίας τους. Τα 3 χρόνια της πανδημίας μας έδειξαν πόσο πολύτι μη αλλά και πόσο ευάλωτη είναι η υγεία μας. Οι φυσικές καταστροφές επίσης μας απειλούν. Τα προϊόντα υγείας και ατυχημάτων καθώς και τα προϊόντα για την προστασία των περιουσιακών στοιχείων των πελατών, είναι αυτά στα οποία επενδύω κατά προτεραιότητα. Προγράμματα νοσοκομειακής περίθαλψης είναι αναγκαία με την υπάρχουσα κατάσταση στο χώρο της δημόσιας υγείας. Προγράμματα ασφάλισης κατοικίας και επιχειρήσεων προστατεύουν όσα με τόσο κόπο έχουμε δημιουργήσει. Προτείνουμε και νομική προστασία για τυχόν δικαστικές διαμάχες στην καθημερινότητά τους.

• Ο ασφαλιστικός κλάδος συνεχίζει να είναι ένας από αυτούς όπου αρκετοί νέοι άνθρωποι προσπαθούν να επιτύχουν. Τι θα συμβουλεύατε αυτά τα νέα παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν με το χώρο; Τι είναι αυτό που θα πρέπει να κάνουν και τι να αποφύγουν;

Τα νέα παιδιά για να ασχοληθούν με αυτό το χώρο θα πρέπει να έχουν τα εξής βασικά στοιχεία: να είναι κοινωνικά άτομα,  να αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες της καθημερινότητας με αισιοδοξία, να είναι φιλόδοξοι, να αρέσκονται στις προκλήσεις, να είναι επίμονοι στους στόχους τους, να έχουν την υπομονή που χρειάζεται ώστε να μάθουν με τον καλύτερο τρόπο το αντικείμενό τους και το κυριότερο να ονειρεύονται και να στοχεύουν ψηλά στη ζωή τους.

• Τι εύχεστε για το 2023;

Εύχομαι πρώτα και πάνω από όλα να έχουμε υγεία και ειρήνη! Προσωπική ευτυχία και ευημερία. Εύχομαι να ξανακερδίσουμε την ανθρώπινη επαφή

Στο “Πατρινόραμα plus ” που κυκλοφορεί !